Search
  • Jolita Sičiūnaitė

Įdegio išsaugojimo būdai

Apsauga. Drėgmė. Natūralaus įdegio skatinimas iš vidaus.

Šių trijų žingsnių svarbą paaiškinsiu plačiau su konkrečiais pavyzdžiais:

  • Apsauga

Straipsniuose jau buvau minėjus, kaip ir kuo apsaugoti savo odą, buvo apžvelgta būtinybė vartoti ir taikyti apsaugoje antioksidantus, paaiškinta jų reikšmė, tad taupant Tavo laiką, apsistosiu tik ties nauja informacija. Aš esu šalininkė maisto produktų taikyme odos priežiūroje, turiu savo griežtą poziciją, jog gyvename ištobulintame medicininiame - technologiniame laikotarpyje, kuomet iš mažiausios augalo ląstelės išgryninamas maksimalaus efekto ekstraktas, kuris nesukelia alerginių reakcijų (nebent yra individualus veikliosios medžiagos netoliaravimas) ir suteikia daugiau naudos, nei virtuviniu peiliu, kuris naudojamas mėsai, žuviai... atpjautas agurkas ir įmasažuotas į odą.

Yra juk logikos. Na bent jau kritinės logikos, juk esame išsilavinę ir apsiskaitę. Tad aš esu už maisto vartojimą per os (lotyniškai - per burną) vardan odos sveiko grožio.

Gamta išminties turi ! Juk vasara - tai sezonas, siūlantis aibę šviežių daržovių ir vaisių, turinčių imuno sistemos apsaugą.

Apelsinai, greipfrutai, citrinos, bet atsargiai vartok žaliąją citriną aktyvios saulės periodu, nes ji skatina foto jautrumą (taip pat salieras bei artišokas).


Braškės, avietės, juodieji serbentai, vyšnios ir k.t Ypatingai daug vitamino C turi melionas, kiviai ir abrikosai.

Jei rinksies žalias daržoves, dėmesį skirk saldžiajai paprikai, baklažanams, šparaginėms pupelėms, visų rūšių kopūstams ir pomidorams. Pastarieji turi likopeno, kuris yra natūralus odos pigmentacijos stiprintojas (Nori detaliau? Skaityk toliau).



O dabar atėjo grožio vitamino E pasirodymas, kuris apsaugo ląstelės membraną, išlaiko ją lankščią ir drėgną.


P.s. kadangi vitaminas E yra riebaluose tirpus, tad vartojant, dietologai rekomenduoja, vartoti rapsų aliejų, nes anot jų - ten vitamino E daugiausiai.

Ir riešutai - migdolų, lazdynų.





  • Drėgmė

Vanduo, esanti mūsų audiniuose, suteikia odai lygumo ir elastingumo, prisotina dermos sluoksnį (turintį kolageną ir elastiną) ir svarbiausia - gerina raginio sluoksnio vienodumą (apie šio reiškinio svarbą - ruošiu kitą straipsniuką, kantrybės ;)).

Ir geriausia straipsnio dalis - Natūralaus įdegio skatinimas iš vidaus.


Tau jau žinoma, kad įdegis - tai natūralus apsaugos mechanizmas, kuris apsaugo vidaus organus nuo saulės radiacijos ir jos keliamą grėsmę sveikatai. Todėl svarbiausia Tavo, mano ir visų kitų misija - reikia organizmui duotimedžiagų, kurios pačios gamintų odos pigmentą - melaniną, neveikiant saulės spinduliams.


Beta karotinas tiesiogiai apsaugo nuo kenksmingų UV spindulių, suteikia spalvą, vienodą įdegį, pagerina melanino susidarymą. Tad morkos, petražolės, abrikosai, melionai ir gūžinės salotos - Tavo draugai.


Likopenas - jau Tau girdėtas iš ankščiau, kalbant apie antioksidantus. Kaip minėta ankščiau - tai natūralus odos pigmentacijos stiprintojas, pagrindinis atstovas - pomidoras. Organizmas geriau pasisavina maistingąsias medžiagas, jei pomidrus vartojame prinokusius ir apšlakstytus su rapsų aliejumi.

Saulės akiniai - netik prevencinė priemonė nuo "žąsies kojelių", bet ir pagrindinė apsauga nuo saulės, kuri degeneruoja akies tinklainę. Natūrali apsauga - liuteinas, be pagrindinės apsaugos nuo degeneracijos, šis natūralus filtras sugeria mėlynai violetinės dalies spektrą. Jo randama tamsiai žaliuose daržovių lapuose: kopūstai, špinatai, brokoliai ir kt.


Juk galima sąveikauti su gamta ir sveikai saugoti save !

Odos priežiūros kuratorės rekomendacijos ir patarimai
 @odosministerija
  • Facebook
  • Instagram

DARBO LAIKAS

Pirmadienis 9.30 - 20.00

Antradienis 9.30 - 19.00

Trečiadienis 9.30 - 20.00

Ketvirtadienis 9.30 - 19.00

Penktadienis 9.30 - 20.00

Šeštadienis 8.30 - 16.00

Sekmadienis / švenčių dienomis - pagal poreikį / išankstinę registraciją 

KONTAKTAI

Kontaktinis telefonas: +370 (600)16588

el. paštas: info@odosministerija.lt
Adresas: K. Kalinausko g. 8, Vilnius (Avenue No 8)

Visos teisės saugomos 2020 ©.  Odos Ministerija